EET - elektronická evidence tržeb
Úvod pro problematiky
EET - elektronická evidence tržeb slouží pro sledování všech
realizovaných obchodů ve směnárně. Povinnost začíná od 1.3.2018 (aktuálně je 3. vlna pozastavena). Systém provozuje Finanční správa ČR.
Evidence tržeb se provádí přes internet a data jsou odeslána přímo z programu smartSMĚNÁRNA. Následně jsou
ze strany EET vráceny registrační kódy FIK, které potvrzují splnění této povinnosti.
Více informací na webu www.Etrzby.cz
Nám to funguje !
Společnost smartHOTEL s.r.o. (výrobce programu smartSMĚNÁRNA),
provozuje systémy pracující s EET více než rok. Naši klienti byly součástí první vlny (od 1.12.2016) a naše systémy byly
již několikrát kontrolovány Finanční správou na správnost evidence tržeb.
Co potřebuji ?
Pro registraci tržeb Vaší směnárny do systému EET je nutné Váš provoz registrovat
na portálu Finanční správy. Zde získáte ID vaší provozovny a následně certifikát pro Vaší identifikaci.
Tyto údaje spolu s heslem k certifikátu je nutné následně zadat do programu smartSMĚNÁRNA
Postup jak začít
Co když mi nepůjde internet ?
Náš modul pro komunikace se systémem EET počítá i s možností výpadku spojení mezi Vaší směnárnou
a servery Finanční správy. V takovém případě se vygenerují náhradní registrační kódy a vy máte
možnost tržbu doevidovat dodatečně po zprovoznění všech systémů
Jak postupovat v případě výpadku spojení